Futbolun Yüzü Kızardı..!    Pele'nin hayatı    Hüseyin Göçek dosyası..!    Umut Bulut'un Schalke'ye Attığı Gol    Taci Kalkavan     Can Bravo    Sıla    Haftanın Analizi    Looking for istanbul    Adnan Polat şike soruşturması     Aziz Yıldırım şike soruşturması     Semih Kaya     Galatasaray - Real Madrid     Bilerek kar gördüler    Hikmet Karaman     İzmir Saat Kulesi     Faceden Kaçış Yok    Esaretin Bedeli     Morgon Freeman    Yoksulluk   

23 Aralık 2013 Pazartesi

En Az İki Kez İzlenilesi Film.. Düğün Dernek (2013)


Ahmet Kural ve Murat Cemcir ikilisinin performanslarını merakla beklediğim Düğün Dernek o kadar başarılı bir yapım olmuş ki son zamanlarda izlediğim en keyifli filmdi. Çalgı Çengi ve İşler Güçler'deki performanslarından dolayı bu filmden beklentim oldukça yüksekti, beklentimin daha da üzerinde bir performansla daha ilk dakikasından itibaren filmin sonuna kadar öyle uzun uzun güldürdüler ki, gülmekten aradaki esprileri bile kaçırdığım oldu zaman zaman.. Hatta sırf bu yüzden iki kez izlenilesi bir film olduğunu düşünüyorum. Ayrıca filmdeki esprilere, olaylara, durumlara gülmekle kalmayıp, uzun uzun gülmekten çene kemiklerimin ağrıdığını farkettim. Bu filme kadar beni bu şekilde güldürebilen yapımlar Cem Yılmaz'ın Bir Tat Bir Doku, Cmylmz  ve Fundamental gösterileri olmuştu. Bu film Türk Komedi Filmleri alanında çıtayı daha da yükseltmiş olup, Türklerin de başarılı komedi filmleri çekebileceğini kanıtlamıştır.

Ahmet Kural'ın oyunculuğuna gelirsek ; ne zaman izlesem sanki Jim Carrey'i izliyorum gibi geliyor. Mimikleri o kadar başarılı ki bence şuan da ülkemizdeki en başarılı jön konumunda.. Ayrıca Murat Cemcir'le ikili performansları bana Zeki Alasya , Metin Akpınar'ı hatırlatır hep.. Tabi gözümüz Sadi Celil Cengiz'i aramadı değil, onun da bu ikiliden ayrılmaması , bir sonraki projede beraber yer almaları gerektiğini düşünüyor ve istiyorum..

Son olarak film hakkında söylenebilecek şey mutlaka izlenmesi gereken, bugüne kadar ki en başarılı komedi filmi olduğudur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder