Futbolun Yüzü Kızardı..!    Pele'nin hayatı    Hüseyin Göçek dosyası..!    Umut Bulut'un Schalke'ye Attığı Gol    Taci Kalkavan     Can Bravo    Sıla    Haftanın Analizi    Looking for istanbul    Adnan Polat şike soruşturması     Aziz Yıldırım şike soruşturması     Semih Kaya     Galatasaray - Real Madrid     Bilerek kar gördüler    Hikmet Karaman     İzmir Saat Kulesi     Faceden Kaçış Yok    Esaretin Bedeli     Morgon Freeman    Yoksulluk   

4 Mart 2012 Pazar

Hikmet Karaman ve Pep Guardiola aynı karede


Türklere özgü hareketlerin başında gelir fotoğraf merakı Hikmet hocamızda damarlarında ki kandan olacak ki Şampiyonlar Ligi maçının ardından meslektaşı Guardiola maçı yorumlarken fotoğraf makinasını eline alıp bu büyük fırsatı değerlendirmek için kimseye çaktırmadan basmış flaşa.. Dikkat edenler görecektir Guardiola ile Hikmet hocanın arasındaki mesafenin fazlalığını, hemen bir senaryo yazalım. Guardiola maçı kazanmanın verdiği mutlulukla basın toplantısı düzenliyor ve sağını, solunu görecek durumda değil, fakat bizim Hikmet hoca bu fırsatı kaçırır mı , bulmuş Guardiolayı savunmasız bi şekilde; yanaşmış hemen masanın ucuna ve patlatmış bombayı, ilerde torunlarına bu resmin hikayesini nasıl anlatacak kim bilir ama işin özü malesef bu.. Yine de seviyoruz seni Hikmet Karaman seninle hiç unutmadığım bir anım var benim aslında bu anımı buraya yazmadan geçemeyeceğim. Tarih 21 Ekim 2008 saat 21.40 civarı Fenerbahçe şampiyonlar ligi maçında Kadıköyde Arsenali ağırlayacak, maçın başlamasına dakikalar kala maçın yorumcusu olan Hikmet Karamana maçın spikeri maçtan önceki yorumlarını soruyor, maç hakkındaki görüşlerini istiyor. Hikmet hocanın verdiği cevaba dikkat : "Arsene Wenger benim en yakın arkadaşım, maçtan önce kendisine sordum nasıl bir oyun tarzı benimseyeceksiniz diye, Arsene bana çok fazla ofansif oynamayacağız bugün kendimizi bilerek oynayacağız dedi." diyerek yorumladı ve size maçın skorunu söylüyorum Fenerbahçe 2-5 Arsenal ve Arsenal o kadar ezici bir oyun oynamıştı ki ogün 3-10 bitebilirdi o maç, yani o kadar ofansif bir oyun oynamıştı ki Arsenal sanki Hikmet hocaya nispet yaparcasına yükleniyodu her dakika Fenerbahçe kalesine.. O maçtan sonra o kadar çok gülmüştüm ki Hikmet hocanın haline ogünden beri sempatik gelmeye başlamıştı hep bana ama Arsene Wenger benim yakın arkadaşım diyebilecek kadar özgüvene sahip bir insandır kendisi..

videonun bir kısmını bulabildim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder