Futbolun Yüzü Kızardı..!    Pele'nin hayatı    Hüseyin Göçek dosyası..!    Umut Bulut'un Schalke'ye Attığı Gol    Taci Kalkavan     Can Bravo    Sıla    Haftanın Analizi    Looking for istanbul    Adnan Polat şike soruşturması     Aziz Yıldırım şike soruşturması     Semih Kaya     Galatasaray - Real Madrid     Bilerek kar gördüler    Hikmet Karaman     İzmir Saat Kulesi     Faceden Kaçış Yok    Esaretin Bedeli     Morgon Freeman    Yoksulluk   

3 Mart 2012 Cumartesi

İlhan Ekşioğlu'nun işçileri futbolcu çıktı.


Bu ilk resimde bahsedilen İbb oyuncuları Zeki Korkmaz ve Metin Depe'dir...Konuşmada geçen TÜRK İŞÇİLERİN ne olduğunu birazdan açıklayacağım.




2.resimde İlhan Ekşioğlu soruya cevap olarak Zeki ve Metin'in şu an olarak kim olduğunu hatırlamasam da bunlar belediyede çalışan görevlilerdir diyor..Burada bir cümle dikkat çekiyor. İlhan Ekşioğlu: Türk işçiler diyerek Fb Dereağzı tesislerinde çalışan işçileri kastettim diyor. Ancak mahkemede Ali Kıratlı Türk işçilerin Türk futbolcuar demek olduğunu itiraf etmiştir..


3.resimde hem İŞÇİLER cümlesi geçiyor hem de Metin OYNAMIYOR cümlesi geçiyor. Burada işçi şifre olarak kullanılmıştır.İşçi=futbolcudur. Metin oynamıyor cümlesinde geçen Metin,İbb'li defans oyuncusu Metin Depe'dir.İlhan Ekşioğlu Metin olarak neyi kastettiğini hatırlamıyorum demiştir.

4.resimde tekrar aynı soru soruluyor. Bu kez de cevap olarak Metin isimli şahsın kim olduğunu bilmiyorum diyor.Ali kıratlı ile konuştukları maç Bursa-İbb maçıdır. Soru tekrar sorulduğunda ben Metin Depeyle ilgili konuşmadım diyor..Ve hemen 1 soru sonra Metin Belediye'de çalışan işçidir diyor.

5. Ali Kıratlı-Ekşioğlu konuşuyor. Zeki oynadı. Metin yoktu oda kırmızı kart zaten iyiydi diyorlar..Buradan açıkça bu 2 kişinin futbolcu olduğu ortaya çıkıyor.Ekşioğlu da cevap olarak; Bursaspor-İbb maçını konuşuyorduk diyor.
Son soruda ise insanı güldüren bir soru soruluyor. Yukarıda tarafınıza okunan görüşmede kırmızı kart gördüğü söylenen işçi Metin ile bu görüşmede A.Kıratlı'nın size kırmızı kart cezasından dolayı oynamadığını aktardığı Metin isimli futbolcu aynı şahıs mıdır?

İlhan Ekşioğlu: Türk işçiler Dereağzı tesislerinde çalışan firma işçileridir. 
ALİ KIRATLI'nın mahkemedeki savunması: TÜRK İŞÇİLER DEMEK TÜRK FUTBOLCU DEMEKTİR... 

Toparlayacak olursak;İlhan Ekşioğlu ardı ardına sorulan Metin sorularına şu cevapları veriyor.(Her soruda farklı bir cevap ama bahsedilen kişi sadece Metin Depe !)
1. Metin belediyede çalışan görevlidir.
2.Metin olarak neyi kastettim bilmiyorum
3.Metin isimli şahsı tanımıyorum
4.Metin Depeyle ilgili konuşmadım.
5.Metin işçidir.
6. Metin İbb'li futbolcudur..



İlhan Ekşioğlu: Bu bizim Bursa'daki taşocağında çalışan işçilerden bir tane getirebilir misin ?
Ali Kıratlı tamam arayayım diyor konuşmanın tamamının şifreli olduğu zaten belli. A.Kıratlı anında kimi arıyor aşağıya bakalım.



Yahu bu bizim Sercan taşocağında mı çalışıyordu biz niye transfer ettik bu adamı ?

Devamında Sercan'ın teli açmadığını söylüyor Ali Kıratlı. İlhan Ekşioğlu'da Sercan'ın pardon taşocağındaki işçinin ekürisini de istiyor. Bu eküri Volkan Şen'dir. İtiraz mı ediyorsunuz tahmin yürütme mi diyorsunuz. İyi yürütmem bende. Nasıl olsa birazdan Ali Kıratlı'nın ekürinin Volkan Şen olduğunu açıklayacak.

Son resimde Ali Kıratlı ile Sercan görüşmesi var.Daha sonrası artık bizim için önemli değil. Buradaki işçinin kim olduğunu anladık mı o yeter.İşçi=Sercan Yıldırımmış ok..
Ha bu arada yine tesadüf bu konuşmalar Bursaspor-Trabzonspor maçı öncesi. Her zaman olduğu gibi tesadüf..




Ali Kıratlı kolluk ifadesinde Sercan yıldırım'dan bahsettiklerini ekürisi olarak da Volkan Şen'i kastettiklerini açıklamıştır.Üstteki resimde bunu görebilirsiniz.


Gençlerbirliği-Fenerbahçe maçı. Doğan Ercan abi olmadı bu iş bu sefer olmadı diyor.(tape 1965)
Resmin en aşağısında bu olayı İlhan Ekşioğlu Faruk Yaşar'a şifreli şekilde anlatıyor.İşçilere 100 verdim diyor( Doğru Doğan Ercana verdi  Gb oyuncularından 2 tanesini almak için.Doğan Ercan da bunu doğrulayıp kapora parası diyor.) İnanmıyorsanız alın kanıtı.



Bakın işçilere 100bin dolar derken neyi kastediyor Ekşioğlu.


Anladık değil mi? Bir sorun yok. Ekşioğlu'nun anlattığı olay Doğan Ercanla yaptığı konuşma. İşçiler 100bin dolar derken Gb futbolcularının transfer parası. Devam edelim.
İlhan Ekşioğlu'nun Faruk Yaşar'a söylediği cümle: İlhan abi çok özür dilerim bu sefer olmadı bilmem ne(Tape 1965 de bu cümleyi Doğan Ercan söylüyor) ..İŞÇİLER PROJEYE UYMADILAR. Kim uymadı Gb futbolcuları neden uymamış.Meğerse bu şerefsiz burada tutmuş hiç gitmemiş o şey.( Meğerse bu şerefsiz Doğan Ercan hiç parayı götürmemiş Gb futbolcularına) (Daha iyi anlamak için 2 resim öncesine bakın).

İşçileri anladık değil mi ? Şimdi de tarlalar ekimlere dikimlere bakalım.



Ekşioğlu polis sorgusundaki ilk tarlayla ilgili konuşmalara şu cevabı veriyor: Tarla,işçi ve ekim olarak neyi kastettiğimi hatırlamıyorum. Bu tip benzetmeleri futbol oyunu içerisinde yapılan kritiklerde kullanırız. Hatırlamıyor ama 1-2 soru sonra iyi dilek anlamındaydı diyor. 



Yahu biraz önce hatırlamıyorum demedin mi ? Tarlanın anlamı ne demekmiş iyi dilek. Bakın 8 ay önce zaten tarlanın anlamı açıklanmıştı. Şimdi anladınız mı Aziz Yıldırım'ın neden savunmasında böyle cevap verdiğini.İlhan E gibi cevap vermeliydi. 8 ay düşünüp daha güzel bahane bulabilirdi ama İlhan E'nun polis sorgusundaki cevabı her şeyi alt üst etti.



Devamında da ne zaman tarla desek maçlarda iyi netice elde ediyoruz diyor. Hala Eyüp Sultan'dan bahsetmedi değil mi ? Bahsedemez ki çünkü öyle bir şey yok. Tarla ekim dikimle ne demek istedim bilmiyorum diyen adam 2 dakika sonra ha bunlar iyi dilek anlamındaydı diyor. 8 ay düşündükten sonra ne diyor peki ?

“2001'de şampiyon olduğumuz Samsunspor maçı sonrası Eyüp Sultan'da dua ettim. Belirlediğim güzergâhta arabayı kullanırken bu lafı söyledim. Sonra da uğur diye devamlı kullanır oldum.”
Gülmeyin !! Farkettiniz mi ? hala Trabzon'un teşviğini önlemek için ekim dikim vb kelimeleri kullandık demiyor. Ama 8 ay sonra ne diyor? Ne zaman dikim yapsak olmuyor sözü Ts'nin teşviğini önlemek içinmiş.E sorguda deseydin ya niye demedin ? Bende salak gibi açıklıyorum tarladan kurtuluş zaten yok. Bunu Fenerli bile yemiyor. 




İlhan Ekşioğlu: Bizimki aradı başkanım. Bu şey onun var ya orada işçileri bir iki tane... Tarladaki işçileri dedi... Eğer bir şey yaptıysanız, bir ekim yaptıysanız dedi... Hiçbir şeyden haberi yok dedi... Bak ben size söyleyeyim dedi... 
Aziz Yıldırım: Öğren bir bakayım da çok kötü oynadılar ya. Ömer Aysan. O Dixon tamam mı? O Kahe... 

Bu resmin Türkçesini söyleyeyim mi size? Bak ben size şunu söyleyeyim eğer teşvik falan vermeye çalıştıysanız hiçbir şeyden haberi yok futbolcuların diyor. Bu ekim ve tarla totem temenni falandı değil mi? Totem(temenni) yaptıysanız hiçbir şeyden haberi yok desek olmuyor. Aziz Yıldırım öğren bakayım niye kötü oynamışlar diyor. İyide yukarıda söylenen totem totem kötü oynar mı ? Bir gariplik daha var. Yukarıda tarladan işçiden bahsediliyor. Aziz Yıldırım futbol maçı olarak cevaplıyor.

Şimdilik bu kadar her şey çoook açık ortada.. Bunların çoğuna cevap verilmedi savunmalarda.

NOT: İDDİANAMEYİ EK KLASÖRLERİ OKUMAYANLAR AZİZ YILDIRIM VE TAYFASININ SÖZLERİNE İNANIP HİÇ ARAŞTIRMAYANLAR KONUŞMALAR KESİK KESİK DİYE BAHANE BULMAYA ÇALIŞANLAR BU RESME İYİ BAKIN SAATLERE TARİHLERE İYİ BAKIN !




05.04.2011 günü saat:16.17'de Ali Kıratlı'yı, İlhan Yüksel Ekşioğlu'nun aradığı görüşme;

İlhan: “Bursa'daki taşocağındaki işçilerden bir iki tane getirebilirmisin buraya bu gün”, Ali: “Benim kardeşim var”, İlhan: “Arkadaşların vardı ha…onu getirebilir misin buraya”, Ali: “Almak için mi…yoksa öbür bahsettiğim konu için mi”, İlhan: “İkisini de konuşuruz… ama esas bahsettiğimiz konu için”, Ali: “Ama önden öyle girmek lazım…konuşayım arayayım mı seni”, İlhan: “Çok çok acil ha bu çok acil yani”, Ali: “Ben eve mi getireceğim senin”, İlhan: “Gizli tabi eve geleceksin eve”, (tape:2276)

05.04.2011 günü saat:16.19'da Ali Kıratlı'nın, Sercan Yıldırım'ı aradığı(tape:2277); görüşmenin gerçekleşmediği.


05.04.2011 günü saat:16.27'de Ali Kıratlı'nın, İlhan Ekşioğlu'nu aradığı görüşme;

Ali: “Çalışıyor herhalde açmadı, o döner bana dönünce bi organize yapayım”, İlhan: “Onun arkadaşı olur mu arkadaşı”, Ali: “O var ya her zamanki ekürisi”, İlhan: “Hah işte o esas o lazım ha (Sercan Yıldırım ve Volkan Şen isimli futbolcular kastediliyor)”, Ali: “Ya bilmiyorum oda ..söylerim ben”, İlhan: “İşte yani haberin olsun yani çıkınca alo yap bana”, (tape:2278)


05.04.2011 günü saat:18.20'de Ali Kıratlı'yı, İlhan Ekşioğlu'nun aradığı görüşme;

İlhan: “Sonra bi konuşalım”, Ali: “Ha çıktım müsaidim başka yere geçtim de yanına mı geleyim”, İlhan: “E istersen gel Dereağzı'na”, Ali: “Geleyim acil mi geleyim”, İlhan: “Gel valla acil gel”, (tape:2279)

05.04.2011 günü saat:20.07'de Ali Kıratlı'nın Sercan Yıldırım'ı aradığı görüşme;

Sercan: “Abi ne haber aramışsın idmandaydım ya…geldin mi Bursa'damısın”, Ali: “Yok İstanbul'dayım…ne diyecektim sana doğum günü sürprizi yapacağım gelecek misin İstanbul'a falan”, Sercan: “Haftaya geliyorum”, Ali: “Yok lan bugün falan gelemeyeceksin değil mi gece mece”, Sercan: “Yok abi işte Cuma'ya bizim maç o yüzden Cuma günü maçımı yapacağım abi sonra 2 gün tatil”, Ali: “İyi o zaman Cumartesi akşamı İstanbul'dayız o zaman…yanıma gel işin var tamam mı oğlum”, Sercan: “Tamam abim benim çok sağol teşekkür ederim”, Ali:“Selam söyle bütün çocuklara bizim çocuklara”, Sercan: “Aleykümselam abi onlar da söylüyor sağol”, (tape:2285)


ALİ KIRATLI: TÜRK İŞÇİLER TÜRK FUTBOLCULAR DEMEKTİR.
ALİ KIRATLI: BU KONUŞMADA SERCAN YILDIRIM VE VOLKANDAN BAHSEDİYORUZ..

17 yorum:

  1. Olum harbi komedisin he sen az oku öğren iddianemede bir konuşma 4-5 maç öncesi kullanılmış bu mahkemede ispatlandı.Konuşmaların belli kısımları çıkartılarak farklı yerlerdeki tapelere eklendi sen burda hala yırtınıyorsun.Ama yok hillaki delil diyorsan aç youtubeyi yaz "bunada cevap ver Hayrettin"diye izle delil nasıl oluyor.Yada şu gittiği yer belli olmayan 1.5milyon dolara bak çıkışı olan nereye harcandığı belli olmayan parayı düşün Denizli başkanının siyah çantasındaki para söylemiyle nasılda bağdaştığını gör ve az kapı önünü temizle :D

    YanıtlaSil
  2. Yeni klişe laf kes kopyala yapıştır yapmış savcı. Yeni klişe laf bir konuşma 4-5 kez kullanılmış :)
    Ah ah ifadelerden bahsediyoruz saatleriyle günleriyle veriyoruz ama anlayamıyorlar yapacak bir şey yok. Aziz ne derse o. :)

    İfadelerden bahsediyoruz 4-5 kez kullanılmış diye cevap geliyor :)
    İtiraflar ifadeler hep kes kopyala yapılmış :( Ekşioğlu'nun ifadelerini kim kes kopyala yaptı acaba :(

    YanıtlaSil
  3. şimdi kompleks nedir açıklıyalım.Senin yayınladığın tapeler delilse http://www.odatv.com/mob_n.php?n=iste-sike-davasinda-hasir-alti-edilen-deliller-2001121200 burda geçen tapeler nedir? bu tapeleri konuşmuyorsanız üstelik bu hasıraltı belgeler her nasıl iddianemeden çıkartılmış,neden Trabzona bu kayırma uygulanmış diye sorgulamıyorsanız bunun adı KOMPLEKS tir.19 maçtı 3 maça düştü Korcanın doğmamış kızkardeşine araba almıştık Emenike para sayıyordu yaz yaz bitmez saçmalıklarınız hikayeleriniz hiç merak etme 19 maçta pardon 3 maçta şike yaptığı iddia edilen kulübün giriş çıkışlarında 1 tllik açık yok 0 parayla şike yapmışız sizin gibi 1.5 milyon bayılmamışız

    YanıtlaSil
  4. Allah beyin vermiş herkese ama o beyni kullanmayıp Aziz ne derse o mantığıyla gidenlere üzülmekten başka yapacak bir şey yok. Yığınla delile itirafa kes kopyala deyip kaç oh ne güzel iş be. 4-5 kez konulmuşda neden 4-5 kez konulduğu iddianamede apaçık görünüyor. Ama okumayan göremez ki bunları.

    Savcının yüzünden Ekşioğlu Sercan Yıldırımla Metin depeye işçi demiş :(

    YanıtlaSil
  5. Fenerli taraftarların savunmaları tıpkı İlhan Ekşioğlu'nun ki gibi

    Bak burada Aziz Yıldırım yalan söylemiş al bak ispatlıyorum.
    - Kardeşim kes kopyala yapıştır yapmışlar.
    Bak Mehmet Yenice şike parası A.gücü falan. Bak Murat Şahin'in de itirafında bu adam var.
    - Peki hani Emenike'nin görüntüleri
    Doğan Ercanla-Zafer Önder'in itirafları Fener'in şike yaptığını şike teşebbüsünde bulunduğunu ve teşvik verdiğini gösteriyor.
    -Onu bunu bırakın da hani örgüttü bunlar Şekip niye çıktı.
    İlhan Ekşioğlu Metin depeyle Sercan Yıldırıma işçi dedi. Ali kıratlı'da mahkemede işçinin futbolcu olduğunu söyledi ne diyorsun ?
    -Savcı aynı tapeyi 6-7 kez koymuş siz neyden bahsediyorsunuz..

    Bu böyle devam edip gidecek.

    YanıtlaSil
  6. cissenonda pardon yazdığım klişe laf ispatlı önce mahkeme savunmalarını incele.Tarih ve saatlere pek takılmamalısın anlatmak istediğimi iyi okuki sindir.Ben kalkıp bugün bir telefon konuşması yapıyorum ve bu konuşmayı 4 maç öncesi tapelere noktası virgülüyle copy paste yapıyorlar .İşte bu dediğim ispatlı yani tarih yazıyor ozaman doğru fikrin mahkemede belgelerle çürüdü aslında çürüyen çok şey var davada ama işinize gelmiyor

    YanıtlaSil
  7. ALİ KIRATLI'nın mahkemedeki savunması: TÜRK İŞÇİLER DEMEK TÜRK FUTBOLCU DEMEKTİR...

    Toparlayacak olursak;İlhan Ekşioğlu ardı ardına sorulan Metin sorularına şu cevapları veriyor.(Her soruda farklı bir cevap ama bahsedilen kişi sadece Metin Depe !)
    1. Metin belediyede çalışan görevlidir.
    2.Metin olarak neyi kastettim bilmiyorum
    3.Metin isimli şahsı tanımıyorum
    4.Metin Depeyle ilgili konuşmadım.
    5.Metin işçidir.
    6. Metin İbb'li futbolcudur..

    İlhan Ekşioğlu'nun Sercan'dan işçi diye bahsetmesine;
    Ali Kıratlı kolluk ifadesinde Sercan yıldırım'dan bahsettiklerini ekürisi olarak da Volkan Şen'i kastettiklerini açıklamıştır

    Bak tapesiz getirdim sadece ifadelerle geldim bu sefer de mi olmadı :(

    YanıtlaSil
  8. Peki kardeşim 19 maçta şike yapmışız Emenike para sayarken görüntüleri var hatta bunları sadece Galatasaraylılar gördü :d bilyoneride kapattık hatta Korcanın doğmamış kızkardeşine arabada aldık nediyim yeterki siz garibanlar azıcık mutlu olun hatta Adnan Polatın 1.5 milyon açığıda az kaldı ispatlanıcak Song itiraf edecek ,Yukarda bahsi geçen Bunada cevap ver Hayrettin videosundaki GALATASARAY BİZE PARA VERDİ itiraflarıda montaj.

    YanıtlaSil
  9. cidden aşağıdaki linkteki tapelerinde savunmasını yapta bu gece rahatla uyuyayım :) http://www.odatv.com/mob_n.php?n=iste-sike-davasinda-hasir-alti-edilen-deliller-2001121200

    YanıtlaSil
  10. ALİ KIRATLI'nın mahkemedeki savunması: TÜRK İŞÇİLER DEMEK TÜRK FUTBOLCU DEMEKTİR...

    Toparlayacak olursak;İlhan Ekşioğlu ardı ardına sorulan Metin sorularına şu cevapları veriyor. (POLİS SORGUSUNDA) (Her soruda farklı bir cevap ama bahsedilen kişi sadece Metin Depe !)
    1. Metin belediyede çalışan görevlidir.
    2.Metin olarak neyi kastettim bilmiyorum
    3.Metin isimli şahsı tanımıyorum
    4.Metin Depeyle ilgili konuşmadım.
    5.Metin işçidir.
    6. Metin İbb'li futbolcudur..

    İlhan Ekşioğlu'nun Sercan'dan işçi diye bahsetmesine;
    Ali Kıratlı kolluk ifadesinde Sercan yıldırım'dan bahsettiklerini ekürisi olarak da Volkan Şen'i kastettiklerini açıklamıştır

    YanıtlaSil
  11. http://dl.dropbox.com/u/3380459/sike/sike_iddianamesinin_tam_metni_0227.jpg

    5 nisan 2011 Saat 16:17 İlhan'ın Ali kıratlıyı aradığı görüşme
    Bursada taşocağında çalışan işçiyi arasana, tamam arıyorum
    5 nisan 2011 saat 16:19 Ali Kıratlı S.yıldırım'ı arıyor görüşme gerçekleşmiyor.
    5 nisan 2011 saat 16:27 Çalışıyor herhalde açmadı o döner bana geri dönünce organize yapayım.

    Evet işte bu kadar. Kes-kopyala deyip kaçarsan saatleriyle günleriyle beraber böyle güzelce bir cevap gelir sizlere..Önce iddianameyi sonra ek klasörleri okuyun sonra milletle tartışın. Herkesde beyin var Aziz ne derse o mantığıyla gidersen sonunuz Aziz gibi olur..

    YanıtlaSil
  12. mal mısınız olm hala şike diyorsunuz.. Fenerbahçe bugün şike yapmaya kalksa şike konusunda 100 yılda 6s'yi ancak yakalar

    YanıtlaSil
  13. cissenondanın http://www.odatv.com/mob_n.php?n=iste-sike-davasinda-hasir-alti-edilen-deliller-2001121200 linkindeki tapelere cevap vermeme nedeni :Şikenin isterse videoları olsun yapan Trabzonsa susulacak hatta helal olsun bak nasılda kollanmışlar denilecek :)Kırmızı kartlı Metin Depeyi ayartmaya çalışmışız gül gül öldüm adam Sercan diyor işin dahada vahimi uyanın aynı tarz davranışları Tauraside yaşamıştık "koskoca Hacettepe komplomu kuracaktı" neler yazıp çizmediler aynı yazılar Colin Kazımda olmadımı Almanyadaki bahis olaylarında şikeci Kazım dediler köpek katili yaptılar ve aynı taurasi olayı gibi sustular.bu 2 olay bile bazı şeyleri anlamanız için yeter

    YanıtlaSil
  14. fenerbahçenin şikesinin ispatları bu videodaki tapeleri izleyin ve Fenerbahçe şike yapmamıştır diyin hodri meydan
    http://www.youtube.com/watch?v=eRtRiDnKzuk

    YanıtlaSil
  15. Suçluluk duygusu böyle bir şey işte :) Yığınla delil itiraf çelişkili ifadeler görüntüler tutuklular varken biz yapmadık diyenler 1 kelimeyle Ts yaptı Bjk yaptı Gs yaptı diyorlar.
    Şikeyi yapmayan takım yok merak etmeyin. Bunu herkes biliyor zaten.
    Kaçmayacaksınız gerçeklerden bu başlığı okuduysan şikenin olduğunu görürsün ama hala göremiyorsan sorun sendedir.
    Gösterdiğiniz videolar veya itiraflar iddianamede de yığınla var ama biz yapmadık o yaptı. Geçeceksiniz bu işleri. Kendinizle çelişmeyin İlhan Ekşioğlu gibi komik duruma düşersiniz.
    Mehmet Yıldız'ın Sivas-Fb maçı sonrası
    Feneri şampiyon yaptık ne gol atacağım ya ben gol atmaya gitmedim ki bulunmaya gittim cümlesini Karabüklü Yasin Avcı şöyle deseydi
    Trabzonu şampiyon yaptık ne gol atacağım ya ben gol atmaya gitmedim ki bulunmaya gittim deseydi sadece bu cümleden dolayı fenerliler Ts şikenin kralını yapmış derdi.Sadece ufak bir örnek...

    YanıtlaSil
  16. mesela şu adsıza ne denilebilir ki niye cevap veriyorum ki :) Metin depe gül gül öldüm Sercan durum daha vahim falan filan. Ne dediğini kendisi de anlamıyor.Fenerlilerin genelinde var böyle bir şey çok ilginç.

    Senin yöneticin Metin depeyle ilgili 6 soruya 6 farklı cevap verdi diyorum adam gül gül öldüm diyor. Haklısın bende gülmekten öldüm acıdım İlhan EKşioğluna
    Senin yöneticin Sercana taşocağındaki işçi diyor. Sen bunu sorgulamıyorsun yok şöyle yok böyle deyip kaçıyorsun işin içinden. Kaçma da söyle Sercana niye işçi dedi ?

    YanıtlaSil
  17. Sizler bu kapı gibi delillerden itiraflardan çelişkili ifadelerden kaçarak zaten şike yaptığınızı kabul ediyorsunuz.Verecek cevabınız yok o yüzden
    Ben diyorum ki Sercana niye işçi dedi
    Sen cevap olarak diyeceksin bilmem kaç senesinde siz şöyle yapmadınız mı
    Ben diyorum ki Doğan Ercan her şeyi itiraf ediyor.
    Sen cevap olarak diyorsun ki Emenike'nin görüntüleri nerede
    Ne alaka be :d Ben ne soruyorum ne cevaplar alıyorum..

    YanıtlaSil