Futbolun Yüzü Kızardı..!    Pele'nin hayatı    Hüseyin Göçek dosyası..!    Umut Bulut'un Schalke'ye Attığı Gol    Taci Kalkavan     Can Bravo    Sıla    Haftanın Analizi    Looking for istanbul    Adnan Polat şike soruşturması     Aziz Yıldırım şike soruşturması     Semih Kaya     Galatasaray - Real Madrid     Bilerek kar gördüler    Hikmet Karaman     İzmir Saat Kulesi     Faceden Kaçış Yok    Esaretin Bedeli     Morgon Freeman    Yoksulluk   

12 Mart 2012 Pazartesi

Sen En İyisi Balığa Git



Delikanlı küçük kasabasından çıkıp sehrin en büyük marketinde işe başvurur. Burada her şey ama her şey satılmaktadır.


Patron sorar:
- Daha önce hiç satıcılık yaptın mı?
- Evet, kasabadaki tek markette çalışmıştım.
Patronun gözü çocuğu tutar:
- İyi, yarın başlıyorsun.
Ertesi gün akşam olur ve patron çocugu karşısına alır:
- Evet, bugün kaç satış yaptın?
- Bir!
- Ne! Bir mi? Diğerleri 20-30 satış yaptıla. Nasıl bir tane olur? Kaç dolar tuttu peki?
- 320.334 dolar tuttu.
Patron şaşırır:
- Nasıl becerdin bunu?
- Adama basta küçük boy bir olta, sonra orta boy ve sonra da büyük boy bir olta sattım. Adama nerede balık tutacağını sordum. Kıyıda deyince bir tekneye ihtiyacı olduğunu söyledim. Tekne bölümüne indik ve çift motorlu, yelkenli, lüks bir yat sattım. Vosvosuyla bunu çekemeyecegini söyleyince son model 4x4 bir jeep de sattım.
Patron şoka girmiştir:
- Ne diyorsun, bütün bunları bir küçük olta almaya gelen bir adama mı sattın?
Genç satıcı cevap verir :
- Yoo aslında karısı için kanatlı ped almaya gelmişti... Ben de ona söyle dedim:
"Hafta sonun mahvolmuş, sen en iyisi balığa git."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder